رشته آموزش زبان انگلیسی 1/گروه تحقیقاتی پلاسما/سمینار,مقاله,پرپوزال,پایان نامه/09123600694
نوشته شده توسط : علی

گروه تحقیقاتی پلاسما

Plasma Research Group,

skype, Whatsapp & Line: 09123600694

Office :  02166944215

تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ،  واحد 8

website:  pdsabz@yahoo.com

www.pdsabz.com

 sms: 5000206077

اختلاف سطح در پردازش واژگان صرفی و اشتقاقی

تأثیر فعالیتهای خواندن مبتنی بر Task و فعالیتهای خواندن مبتنی بر Text بر مهارت خواندن و درک مطلب فراگیران ایرانی زبان انگلیسی

تاثیر سوالات مستقیم و غیر مستقیم شناختی و مقایسه آنها با یکدیگر در بالا بردن درک مطلب خواندنی زبان‌آموزان ایرانی

تاثیر بهره‌گیری از اینترنت بر درک‌مطلب فراگیران ایرانی زبان انگلیسی و نگرش آنان به یادگیری زبان

تاثیر داستان‌گویی بر دانش واژگانی دانش‌آموزان سطح متوسطه آموزشگاه زبان انگلیسی

تأثیر آهنگ‌های کودکانه بر پیشرفت زبانی دانش‌آموزان مقدماتی

بررسی جایگاه و کاربرد زبان‌های فارسی و بلوچی در موقعیت‌های اجتماعی در شهرهای کلاله، مینودشت و گالیکش

تاثیر تشکیل گروههای همگن و ناهمگن بر توانایی صحبت کردن دانش‌آ‌موزان

بررسی پایایی در روشهای مختلف تهیه آزمونهای تکمیل متن

بررسی رابطه انواع آزمون دیکته و کلوز تست ( از لحاظ پایایی، اعتبار و عملکرد)

بررسی مشکلات درس انشا در پایه‌ی پنجم ابتدایی نواحی شهری شهرستان سنندج

‏‫تأثیر طول و فشردگی آموزش بر رابطه میان واژگان Controlled Active، Passive و Free Active زبان‌آموزان ‏ایرانی

بررسی اثرات تحریر گزارش روزانه بازخورد سازنده‌محور زبان‌آموزان انگلیسی بر استفاده از راهبردهای یادگیری زبان خارجی

تاثیر حشو در خواندن و درک مطلب فارسی در دانش‌آموزان پسر دبیرستان‌های شهر زرقان

تصحیح غلط به طور جامع یا انتخابی؟ بررسی کارآمدی آنها در مهارت نوشتاری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی

بررسی گره‌های انسجامی در متون جامعه‌شناسی فارسی

بررسی کاربرد استراتژیهای یادگیری زبان انگلیسی توسط زبان‌آموزان برون‌گرا و درون‌گرا

رایج‌ترین راهبردهای جبرانی دانشجویان پیشرفته آموزش زبان انگلیسی

بررسی میزان تأثیر آموزش نگارش بر مکاتبات اداری کارمندان

بررسی آزمون ورودی کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی از نظر جهت‌گیری جنسیتی

بررسی استراتژی‌های خواندن دانشجویان درون‌گرا و برون‌گرای سال دوم دبیرستان در ایران

تاثیر زمان آمادگی بر صحت کلام زبان‌آموزان ایرانی

مقایسه یادگیری زبان انگلیسی در دبیرستان‌ها و مؤسسات آزاد آموزش زبان انگلیسی

بررسی رابطه میان استفاده استراتژیهای فراشناختی زبان توسط دانشجویان رشته انگلیسی و نمرات تست هوش چندگانه آنها

تأثیراستفاده از نشانه‌های موجود در متن برحدس معنی لغات در زبان‌آموزان سطح متوسط

مقایسه بین میزان ترس از امتحان دانشجویان رشته‌ زبان انگلیسی دانشگاه پیام نور و آزاد

بررسی مقایسه‌ای سه نوع روش تدریس (خلاصه‌سازی داستان، مرتب کردن داستان به هم ریخته و روایت داستان) بر به یاد ماندن واژگان فراگیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی

تاثیر یادگیری تلفیقی بر روی درک‌مطلب شنیداری دانشجویان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه

برنامه‌های آمادگی زبان و آزمون زبان

بررسی میزان دست‌یابی دانش‌آموزان پایه اول راهنمایی شهرستان خرم‌بید به دانش‌های زبانی

تأثیر استفاده از پیام کوتاه در یادگیری واژگان انگلیسی

تأثیر مرز آستانه بر انتقال راهبردها و مهارت‌های خواندن از زبان مادری به زبان انگلیسی

بررسي ابهام معنايي در حسن تعبيرات اجتماعي زبان انگليسي از ديدگاه اصول همكاري و ادب(مطالعه موردي دانشجويان ايراني تحصيلات تكميلي گرايشهاي مترجمي و آموزش زبان انگليسي)

بررسی نقش کلام معلم زبان انگلیسی در ایجاد تعامل موثر در کلاس خواندن به شیوه کار بنیان

تأثیر نوع متن (داستان و غیر داستان) بر درک خواندن زبان‌آموزان ایرانی

بازتاب جنسیت در نوشتار آکادمیک انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی

بررسی کاربرد راهبردهای ادب و قدرت در نامه‌های الکترونیکی با محتوای درخواست توسط زبان‌آموزان ایرانی در مقایسه با انگلیسی‌زبانان

تاثیر فعال‌سازی دانش پیش‌زمینه از طریق زبان مادری بر تمییز شنیداری لغات در فراگیری زبان انگلیسی

تأثیر اضطراب در عملکرد فراگیران ایرانی زبان انگلیسی در آزمون‌های پیشرفت چند‌گزینه‌ای

تاثیر آموزش مهارت خواندن نقادانه بر به یادسپاری لغات برای دانشجویان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه

بررسی نقش CALL (روش یادگیری زبان به کمک رایانه) و پس تکلیف در آموزش درستی نگارش یادگیرنده‌های ایرانی سطح پیشرفته زبان انگلیسی

انتقال درونی عناصر بی نظیر زبان دوم در زبان بینا بینی از مهارت نوشتن به مهارت گفتن و بر عکس

کاربرد و تاثیر فنآوری‌های جدید در آموزش زبان فارسی در مقطع راهنمایی شهرستان بوکان

تأثیر ساختار دستوری زبان مبدأ بر ساختار دستوری زبان مقصد در ترجمه پایان‌نامه

تأثیر مهارت عمومی زبان بر کاربرد استراتژیهای آزمون آگاهی توسط زبان‌آموزان ایرانی

تاثیر آموزش آگاهی واج‌شناختی بر یادگیری خواندن دانش‌آموزان نارساخوان پسر مقطع ابتدایی شهرری

نوشتن در کلاس درس زبان خارجی

آموزش زبان انگلیسی در مناطق محروم، شهرستان جیرفت در استان کرمان

بررسی تاثیر تصحیح خطای نوشتاری بر روی یادگیری حروف اضافه انتخابی زبان انگلیسی بر روی زبان‌آموزان ایرانی زبان انگلیسی

‏‫‏بررسی محتوای کتاب‌های فارسی پایه اول دبستان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر از دیدگاه معلمان پایه اول کم‌توان ذهنی استان اصفهان در سال تحصیلی ۸۸-۸۷

گروه تحقیقاتی پلاسما

Plasma Research Group,

skype, Whatsapp & Line: 09123600694

Office :  02166944215

تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ،  واحد 8

website:  pdsabz@yahoo.com

www.pdsabz.com

 sms: 5000206077





:: برچسب‌ها: رشته آموزش زبان انگلیسی 1/گروه تحقیقاتی پلاسما/سمینار,مقاله,پرپوزال,پایان نامه/09123600694 ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: